Kare gode gud gor sa att jag slipper ma daligt

Vikt 57kg
Hetsatit: Ja
Tranat: Ja

Ok nu ar det nog. Orkar inte hetsata mer. Orkar inte ma daligt och skammas over min kropp.
AHHH fastan jag bestammer mig, gang pa gang att jag inte ska hetsa sa skuter det sig. Nar man ar inne i en attack sa blir man som i trans. Jag kommer inte ens ihag efterat vad jag atit. Jag vet bara att det var en massa.
Jag bor inte i Sverige for tillfallet utan i ett kollektiv i utlandet.
Forsoker mitt basta att inte kopa hem onyttig mat, men eftersom mina rumskompisar fyller skapen med godsaker slutar det med att jag ar dar och stjal istallet. Jag som VERKLIGEN inte ser mig sjalv som en tjuv. Men hetsatningen far en att gora konstiga saker.

Och nar man hetsater sa tranarb jag oftast inte. Eftersom det aknns som om den andainte kommer gora ngn skillnad med tanke pa allt jag stoppat i mig. Och nar jag ar inne i min traningsfas hetsar jag inte. Sa for mig ar det antingen eller som galler. Men nu ar det ett nytt ar med nya mojligheter INGEN MER HETSATNING!!!!!
Ska skriva varje dag vad jag atit sa kanske det kan fa mig att halla mig ifran att hetsa.

Idag borjade bra med en promenad innan lunch.( Vaknade sa sent)

12.00 apple
13.00 5 bitar sushi
15.00 paron
18.30 mikromat (200kalorier)
           sallad
19.00 paron

Sen borjade jag jobbet klokcan 20.
Och da gick det utfor...
5kakor
handfull notter
nagra pommes

Sen kom jag hem runt 2 tiden
3tallrikar med mjolk och flingor och sylt
1 tallrik grot
1 apple

Helt onodigt...
BAJS!

Men jag tranade idag med en timmes prommis innan frulle, 40 min intervall jogging och kanske totalt annu en timmes promenad. Fan att jag skulle frostora allt pa slutet.
Vill ga ner till under 50kg.
Hur snabbt kan jag lyckas? Jag sager att jag borde fixa det innan den 15feb. Hall tummarna!
Ingen mer hets!!!!!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0