GAHHHH

Allt gar sa bra under dagarna. Men min varsta tid ar helt klart efter lunch runt 3-4 tiden.
Jag HAR gjort framsteg har statt i affaren 2 dagar nu UTAN att kopa ngt. Men samtidigt nar jag kommer hem tillbaka till kollektivet jag bor pa sa smyger jag in i det gemensamma koket och snattar mat fran de personer som jag faktiskt tycker om.
For en sominte hetsater kan det tyckas HELT galet. Men for er darute som lider av samma sjukdom som jag sa ar det inte sa wierd. Om det finns mat sa kan man inte motsta att ata den. Det kan borja som en liten tugga, en brodkant, en slurp juice, och sen gar det utfor.
Jag gor det inte for att jag ar hungrig jag gor det for att det finns helt enkelt.

Ge aldrig upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0