Start over again

Ok. Nu galler det att ta i med hardhandskarna.

Har hetsat nu i flera manader och vager 67kg.

Ska skriva matdagbok har VARJE DAG! for att kunna folja mina framgangar


Inkl natt

wrap med lax

weet bix med sylt och mjolk

wrap med lax

tallrik med apple musli bircher och mjolk

Pizza hawaii

agg

glass (cookies och cream)

paket med kakor

pizzaslice meatlover

glass (hokie pokie en kula)

choklad (maltesers)

apple

kottbitar

Klockan ar nu kvart i fyra pa em.. Jag fattade inte riktigt hur mkt jag atit...
Fy fan vad jag acklas av mig sjalv.
Men jag har gatt ca 1 och en halv timme.
Men det som en droppe i havet...
HJALP!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



Känner verkligen igen mig i allt du skrier. jag har också haft anorexi i flera år men lider nu av hetsätning. Jag har gått upp jätte mkt i vikt och tycker dt äär jätte jobbigt. Jag går på stockholms centrum för ätstörningar. Men ska börja på ngt som heter capio anorexi center. De behandlar patienter som lider av anorexi, bulemi och hetsätning (UNS)jag försöker verkligen sluta att hetsäta och det viktigaste verktyget är att aldrig mer banta ät regelbundet och lite rikligare personer än vad du just nu äter. Blir du allt för hungrig leder det oftast till hetsätning. Precis som du skriver är det svårast på eftermiddagen, antagligen har du ätit för lite på förmiddaen och dt straffar sig på eftermiddagen. jätte bra att su skriver ner vd du äter och attsu motionerar. men mitt råd är alltså sluta banta och vara så fixerad vid din vikt och ät mkt och regelbundet, det underlättar enormt om du vill sluta hetsäta. Dock vet jag ju som sagt att dt är jätte, jätte svårt! lycka till! kämpa på! jag tror på dig:)

2009-03-25 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0