Uppdatering pa dagen

Efter kvart i fyra har jag atit
En rakomelett med gronsaker
En kula vaniljglass
en portion stekt potatis med kott
Tva kokta agg
Tva kakor
En chokladkaka
En liten pase chips
tva paron
ett apple
tva weetbix med mjolk
en portion havregryn med mjolk
en portion kokt ris

Men ja var iaf ute och gick en extra timme.
SKARPNING
Tack for den fina kommentaren i forra inalgget.
Nu ska det bli andring och den ska ske NUUUUU!!!!
Malvikt: 48kg.
Maxvikt:67kg

Jag maste helt enkelt satta upp ett maldatum.
Den 6 Juni pa sveriges nationaldag ska jag ha gatt ner till 48kg!!!
Nu har jag sagt det ut hogt sa nu ska det funka!

Kommentarer
Postat av: Kom igen!

Du kan fixa det!!!

2009-03-25 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0