Bra dag!

Gick upp klockan 5 for att hinna med en prommis innan frulle. Jag har insett nu att for att fa en bra dag maste jag starta den pa ett bra satt sa att jag ligger pa plus.
Sen hade jag yogurt, banan till frukost.

Ett mellis pa jobbet, stor fruktsallad med yoghurt och sen en sushirulle till mellis pa eftermiddagen.
Nu ska jag bara klara en normal middag och kanske en kvallspromenad.

Fragan ar hur ska jag fa ur tankarna ur huvudet? Hur fan ska jag bli frisk. Livet maste vara sa mycket mer an bara mattankar och kompensationstankar?
Hjalp mig

Kommentarer
Postat av: My

Det låter enkelt att säga men jag tror helt enkelt man måste komma till en punkt där man inte orkar mer. Tror man måste bestämma sig för att peka fingret åt äs så det skriker om det. Även om det kanske innebär att man får bestämma sig 2 ggr på en dag eller 30 ggr eller 100 ggr, så man måste man verkligen vilja. Det är inte lätt och det tar tid, jag vet, är själv där. Men har nog börjat komma till den där punkten där man inser hur mycket onödig tid och kraft alla äs tar. Det är inte värt det......Kämpa på nu. / My

2010-04-29 @ 23:41:59
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0